2016年8月18日 星期四

Hello,大家好! 好開心今日開始可以係度同大家分享由我眼中角度出發既潮流,服裝,生活,美容等等既資訊。由於小弟既Blogger之路尚淺,希望大家可以多多指教!

第一篇文當然要打下自己我介紹,由於小弟從小已經好喜歡日本文化,小時候已經幫自己改左個日文名叫做HIROKI宏樹,諗住自己可以變做玉木宏,速水直道之纇既日系型男,咁當然最後係不成功⋯ 本人係100%香港人,大家可以叫我HIROKI之外,亦都可以叫我HONG,中文名王志康。

可能會有朋友覺得我好眼熟,冇錯。因為小弟曾經係大台藝人,幾年前讀完電視台訓練班之後做過兩年半藝人,所以覺得我眼熟也不出奇,當然只是做過的不起眼角色,又或者人地根本唔認得你哈哈哈。可惜大台的非人生活不適合小弟,身心疲倦既我早已經係上年解約了,現在屬於自由身,電視台既經歷也許在日後再詳細講吧。

離開電視台後,過左日本生活左一年,過去既目的主要係想加強自己既日文程度同體驗生活,因為小弟早好多年已經有學習日文,所以溝通上基本唔成問題,細細個已經幻想自己可以一個人好瀟灑咁去外國生活一段時間,估唔到最後自己可以達成,仲要係我最鍾意嘅日本,當然係依一年時間有好多趣事甚至乎係"爆事發生,亦都知道左好多只有日本人先知道既生活潛規則,今日就打到咁多先,日後再係度同大家再慢慢分享啦!




初回限定,奉送兩張係大台時既藝員照。
自問已經係影得最靚仔了..不要嘔

















--------------------------------------------------------
     歡迎聯繫合作
  各品牌產品試用及活動出席
   如有任何查詢,請留言或電郵聯繫。

CONTACT DETAILS

INSTAGRAM : HIROKIHONG
網頁描述


微博WEIBOW : 王志康HIROKIHONG

FACEBOOK : HIROKIHONGCHANNEL

0 意見:

張貼留言