2016年9月27日 星期二

大家好!
估唔到上次推出既日本整頭教學咁受歡迎,仲比BE既FACEBOOK轉載左出去,破了一萬7千VIEW.. 感謝大家!
上集結尾提及到今集會同大家分享小第親身係日本整頭既經歷,所以今集PART 2就同大家SHEAR下我既第一次!

雖然小弟細細個已經好鐘意去日本,但係日本整頭髮真係未試過,難得係日本生活當然要體驗一下,而今次主要想做既係"電髮+剪髮",雖然有一個好既網站/APP(上篇向大家介紹的Hot Pepper Beauty),但要搵到一間適合自己既美容室始終要花一點時間,而小第選擇向當時所讀既日本語學校同學入手,心想他們比我在日本時間耐一定有很多推介吧! (當時HIROKI只是剛去日本3個月多) 而果然不負所望,同學們馬上介紹了一間「平!」的美容室給我哇哇太開心了! 而小第當然要係度同各位分享啦!

依一間美容室叫CLOE,係一間日本大型連所髮型屋,係日本唔同地區都有分店。
係香港如果要電髮的話去一間正正常常既SALON落樓起碼要一千以上, 而這裡"剪髮"只要2500 YEN! , 而我想做既電髮+剪髮"也只要6500YEN(無錯只係港幣$四百蚊左右) , 天啊簡直平得太 誇張.. 這個價錢HIROKI心想一試無防就拿著個仔去了!


而今次HIROKI去的是惠比壽分店,去到門口這間美容室的外觀也太漂亮這個價錢跟我想像的完全不同啊由於之前透過Hot Pepper Beauty預約了時間所以入去後向櫃台的店員展示預約電郵就可以了。 由於我沒有指定髮型師所以店員介紹了當日的髮型師給我他們也很NICE簡單跟他們表達想整什麼後 (其實也是簡單日語加上自備照片) , 髮型師也會表達他的意見因為HIROKI識日文所以我跟髮型師是用日文對答的大家如果唔識日文既話當然也可以要求一位識英文的髮型師, 而過程完全沒有HARD SELL的成分大家可以放心。
(有圖有正相) 有點平得過份的感覺..
價錢表:
CUT : 2500 YEN ~
COLOR + CUT : 4000 YEN ~
PERM + CUT : 6500 YEN ~
DIGITAL PERM + CUT : 5800 YEN ~
縮毛矯正 + CUT : 5800 YEN ~


之後髮型師帶HIROKI去洗頭而全程也是髮型師負責(想不到洗頭手勢這麼好..) 而洗頭部份跟香港最不同就是, 他們用水之前會用一塊白色巾? 把你面部掩蓋,以防水花濺在客人面上,這一點實在不得不讚日本人細心

而令外一樣令HIROKI驚訝既事他們會為客人展示MEUN, 跟據客人的選擇送上飲品跟糖果最重要是無料即係免費!!
 很細心呢!

這是HIROKI整頭後的照片除左價錢之外效果也是十分滿意!! 完全做到我心目中想要的效果,曲髮中帶有SOFT的感覺。謝謝CLOE
 

大家去日本時也可以試試這間價廉物美既美容室啊

クロエ 恵比寿(Cloe)
電話番号: 番号を表示
住所: 東京都渋谷区東3-17-11 101 
営業時間: 平日◆10:00~23:00    土日祝日◆9:00~23:00(カット~22:00/カラー~21:30/縮毛、パーマ~20:00) 
定休日: 年中無休 

--------------------------------------------------------
     歡迎聯繫合作
  各品牌產品試用及活動出席

0 意見:

張貼留言